Zakres obowiązków:
- prowadzenie analiz warunków handlowych oraz negocjowanie umów
- analiza rynku w obrębie branży sanitarnej i HVAC
- nawiązywanie nowych oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami
- kontrola stanów magazynowych, monitorowanie terminowości dostaw, rozliczanie dokumentów handlowych
- koordynacja i kontrola dostaw oraz prowadzenie bieżącej oceny dostawców
- operacyjna obsługa zakupów realizowanych na podstawie stałych umów
Wymagania:
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel i MS Word)
- komunikatywność pozwalająca na budowanie trwałych relacji biznesowych
- wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i analityczne
Oferujemy:
- Stabilną, ciekawą pracę w dynamicznym, profesjonalnym zespole,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,